Mått- och Vikttajm

Jag har en förkärlek till att väga mig allt som oftast men just nu har jag ställt undan vågen och försöker låta bli att väga mig allt för ofta. Mitt mål är inte att väga lite. Mitt mål är att bli mer fit eller mer tränad. Fast även om jag tänker så har jag lite svårt att inte ta med vikt i mina mått. I alla fall så vägde och mätte mig den 1 juli och det är ganska precis 6 veckor sedan. Tänker att det är ganska lagom att dela upp det i 6 veckorsperioder och att försöka låta bli att väga mig däremellan. Tänker att det syns tydligare att det faktiskt händer något med kroppen.

Så här såg det ut då:

  • Midja: 82 cm
  • Höft: 104 cm
  • Vikt: 65,3 kg

Så här ser det ut nu:

  • Midja: 80 cm (-2)
  • Byst: 101 cm
  • Höft: 100 cm (-4)
  • Lår: h 61,5 v 61,5
  • Arm: h 31 cm v 30 cm
  • Vikt:65 kg (-0,3)
Kommentera

