5 km löpning

Blev morgonens träning. 33.42 blev tiden för dom 5 kilometrarna. Det regnade så jag tog mig gymet för att springa på löpbandet istället för att springa ute. Behöver nog köpa en jacka som skyddar vid regn nu när hösten börjar komma. Egentligen tycker jag att det är ganska tråkigt att springa på bandet och jag springer hellre utomhus. Idag försökte jag göra det lite roligare genom att variera farten. Dagens träning avklarad och jag känner mig ganska nöjd. Dagens fundering är dock om det någonsin kommer att kännas lättare.

Kommentera

