45 min Styrka

Idag hade jag tänkt mig ut och försöka mig på milspåret. Men sen började det regna och jag planerade om lite. Det verkar nämligen bli bättre väder imorgon. Det fick bli styrka ikväll och löpning imorgon. Nu blev det i och för sig fint väder innan jag tog mig iväg så en löptur ikväll hade varit trevligt det också. Kvällens träning bestod av 10 minuters uppvärmning på crosstrainern. två varv runt cirkelgymet. Lite extra mage, bestående av plankan, sidoplankan och axelklappar. Efter det benböj och vadpress. Veckans styrkepass avklarat.

Kommentera

