Morgonträning är grejen

Den här veckan har sjukdomarna avlöst varann. Jag har inte varit sjuk själv men barnen har varit sjuka. Med det har nätterna varit lite sisådär. Det mesta tog ändå F eftersom jag har jobbat. Med andra ord. Dit jag vill komma. Det har varit tungt att ta sig iväg för träning under några dagar.

Men i morse tog jag mig iväg på lite styrketräning innan jobbet. 06.45 var jag och några andra tappra på plats. Skönt med morgonträning ändå för det är lugnare då samt att jag har ju tid till familjemys nu. Hade lite nya träningskläder som motivation och då blev det liye lättare. 45 minuter styrka för helkropp blev det.

image

Mina nya snygga byxor som blev fantastiskt tydliga 🙂

image

Kommentera

