Veckans första pass

Tidigt i morse tog jag mig till gymmet för lite styrketräning. På vägen från gymmet tänkte jag på vilken positiv effekt träning har på mitt humör. Jag var trött och han bli lite sur i morse då jag inte tog mig iväg i tid för träningen. Men när passet var avklarat var också humöret i topp. Dagens pass blev styrketräning för överkroppen.Tänkte att jag delar upp kroppen på två då jag tror att jag kommer iväg på gymmet två gånger den här veckan. Nästa gång blir det träning för ben. Jag körde:

  • 10 min uppvärmning
  • Latsdrag 3*12
  • tricepspress 3*12
  • Sittande rodd 3*12
  • Bröstpress med skivstång 3*12
  • Axellyft åt sidan 3*12
  • Rygg-upps 3*12
  • Plankan * 3
  • Russian twist med 4 kilos medicinboll 3*20

 

Kommentera

