Höst och veckans första pass

Fast kallt på mornarna har det varit några dagar nu. Igår tog jag mig till gymmet för lite styrketräning. Då jag inte kommer träna så mycket den här veckan blir körde jag igenom hela kroppen i dagens pass. Idag blir det löpning och sen tror jag att det blir vila till och med lördag då jag ska springa tjejmilen. Fast jag funderar på om jag ska jogga lite lättare på torsdag. Kanske att jag tar mig ut på en PW, vi får se. Har inte bestämt mig ännu utan det beror på hur det känns.

Gårdagens pass blev så här:

  • Latsdrag 3*12
  • Biceps med hantel 3*12
  • Axelpress med hantel 3*12 (fast sista setet blev det 10)
  • Bröstpress 3*12
  • Sittande rodd 3*12
  • Benpress 3*12
  • Bencurl 3*12
  • Benspark 3*12
  • Plankan *3
  • Russian twist med 4 kilos medicinboll 3*20

Måste börja skriva upp hur mycket jag lyfter också så jag ser om jag blir starkare eller inte.

Kommentera

