Mått och vikttajm

Då har det gått 6 veckor sedan sist och jag måste erkänna att jag började bli nervös för idag då jag varit sjuk sista veckan. Skulle jag ha minskat något. Här kommer i alla måtten från idag:

  • Midja: 79 cm (-1 cm, -3 sen start)
  • Byst: 99 cm (- 1 cm)
  • Höft: 99 cm (-1 cm, -4 cm sen start)
  • Lår: h 6.5  v 61 ( h -1 cm, v -0,5 cm)
  • Arm: h 30 cm v 30 cm (h -1 cm, v -0 cm)
  • Vikt:63,5 kg (-1,5 kg)

Totalt minus 5,5 cm och minus 1,5 kilo i vikt. Vikten har jag tappat det mesta den sista veckan då jag bestämde mig för att bättra på min kost lite mer. Jag räknar numera kalorier och försöker få i mig mer protein. Kommer att fortsätta hålla kosten för jag tror att jag behöver vara lite mer kontrollerad där. Annars är det alldeles för gott att äta och inte är det så stor mängd mat jag har tagit. Det var ju bara lite. Ursäkterna är många och jag vill helt enkelt börja få mer resultat på min träning.

Kommentera

