Tillbaka igen

Igår var jag tillbaka på gymet igen. Veckan fick starta med ett pump-pass. Kanske ett lite hårt pass att starta med efter en förkylning men jag tog det lugnt. Istället för att lyfta tungt passade jag på att öva på tekniken och att göra övningarna rätt. Vilket gav ett lite mer snällt pass. Det var superskoj och jag ska nog träna lite mer pump nu ett tag. Har inte kört ett sånt pass sen i våras eftersom jag tycker det är svårt att passa tider när jag tränar. Det är så mycket enklare att få träningen att flyta när jag kan komma och gå som jag vill och när vi är flera i familjen som ska hinna med sin träning. Men med lite planering ska det nog gå att hinna med ett pump-pass också.

image

Kommentera

