Hamnat i en liten svacka

Den här veckan har jag varit ganska trött och jag har inte haft någon bra motivation för träning alls. Ställde klockan för att kliva upp och springa i onsdags men natten bestod av en del nappletande, tröstande och ätande så jag var inte alls pigg när klockan ringde. I torsdag morse var ursäkten att det var för kallt och regnigt. Igår hann jag inte och idag har jag inte heller kunnat motivera mig till träning… Japp en massa ursäkter har jag haft under veckan. Nåja i morgon har jag bestämt mig att jag ska ut och springa lugnt runt sjön. Därmed basta. Bifogar en liten bild från ett gott men kanske lite mindre nyttiga matalternativen den hör veckan. Men så får det vara ibland.
image

Kommentera

