5 km löpning…

Bjöd min kväll på. Kändes skönt att äntligen springa igen. Fast jag gruvade mig nästan innan passet. Har liksom flyttat fram mitt pass några dagar. För kallt och för trött har varit några anledningar till det men nu när jag tog mig ut var det bara skönt.

Nu börjar det vara ganska så mörkt ute så jag sprang 5 km i lugnt tempo runt kvarteret. Jag sprang egentligen runt hela området. Känner mig just nu lite begränsad i var jag springer då vi har haft en massa överfall i närheten. Så jag springer där det människor som rör sig och det är upplyst. Kändes ändå väldigt bra att springa ikväll. Lätta steg i lugn löpning. Ja jag ska snart ut igen och springa 🙂

image

Kommentera

