Bodypump

Gårdagens pass blev ett Bodypump direkt efter jobbet. Redan i andra låten körde vi ben och jag tog ut mig totalt. Jag öste på med vikter och tänkte att nu …. Resultatet blev att jag fick nästan låta bli att ha några vikter när vi körde ben resten av passet. Mina ben var rätt darriga när jag lämnade lokalerna. I just love it :-)Jag ökade på vikterna när det var ben, rygg och biceps. Kände mig stark och det var roligt. Trodde jag skulle ha en fruktansvärd träningsvärk idag men det känns inte så farligt ännu. Fast nog känns det.

image

Kommentera

