Tidig morgon blev det idag

Dagen startade med styrketräning hemma tidigt i morse. Eller rättelse, dagen startade innan jag ville vakna med en liten kille som var hungrig och lite blöt. Sen eftersom jag då ändå var vaken klev jag upp och startade dagen med lite styrka. Jag hade min balansboll och ett par hantlar till hjälp. Passet tog ca 30 minuter. Det var nämligen så att vi hade andra planer för kvällen och jag tänkte att det är bäst att träna då än att det inte blev av alls. Nu blev kvällens planer inte av och jag hade hunnit träna nu istället. Men det är ganska skönt att ha det gjort och få kvällen för sig själv på soffan 🙂

Annars har jag hunnit luncha med bästa Agneta och sen har jag hunnit arbeta en himlans massa. När jag sen kom hem ikväll har jag varit trött och slut och inte gjort speciellt mycket alls (så går det när man kliver upp super duper tidigt…) eller, ikväll jag har hunnit flytta runt på A.s säng lite. Hon har nämligen flyttat in till vår säng och vägrar sova i sin egen. Det har nu varit så några veckor och nu kände jag att det var dags att ta tillbaka vår säng igen. Det blev den lätta lösningen. A behöver sova med oss men vi vill ha tillbaka vår säng. Jag flyttade helt enkelt över hennes säng till vårt rum och nu sover hon sött i den. Jag antar att vi får flytta över både hennes och C:s säng tillbaka till deras rum snart men för tillfället får det bli så här. _MG_7422

En reaktion på ”Tidig morgon blev det idag

Kommentera

