Löpträningsmåndag

Ikväll var det dags för löpträning igen. Som jag väntat hela veckan på detta 😉 Nja kanske inte men sett fram emot det har jag. Ändå var det lite motigt att ta sig iväg på träningen ikväll. Kallt ute och mysigt hemma som det brukar vara. Men jag for iväg som jag planerat och det kändes kanonbra. Ikväll fick vi i uppdrag att springa 10 minuters uppvärmning, sen blev det 2 upptrappningslopp 60 meter innan vi körde 10*200 meters intervaller med 100 meter vila efter. Efter det blev det 10*60 meters intervaller med 20 meters vila efter. Det känns i benen och höfterna nu efter. Men det var jätteskoj som vanligt och nu kan jag vänta tills nästa måndag igen.

Bjuder på en bild från idag då jag var på hembesök tidigare idag. Detta var på vägen därifrån och jag blev tvungen att stanna och njuta ett liten liten stund.
image

Kommentera

