Födelsedagsfirande

Igår var min födelsedag och det blev en fulltecknad dag. Å andra sidan känns dom flesta dagar fulltecknade nu för tiden. Jag hade tagit ledigt då jag har jobbat ganska mycket och ligger på plustid som jag ville ta ut. Det försvann förstås en massa tid till städning först. Jag vet inte varför jag inte planerar bättre och städar dagen innan eller något. För födelsedagen vill man ju njuta lite på också. Igår var det även öppet hus på förskolan, där serverades det fika, uppträdanden och loppis. Hur bra är det inte för ett loppis- och fikafan som jag är. I alla fall kom mina föräldrar och vi gick över på förskolan tillsammans. Där hade varje grupp/klass ett uppträdande var. Jag fick vara en stolt mor som stod med kameran i högsta hugg och tog bilder på min lilla tjej. Fast hon såg ganska förskräckt ut då det var massor med folk som var där.  _MG_7479 _MG_7483 Efter öppet hus på förkolan blev det att åka hem och fixa det sista inför middagen. Sen kom familjen med mamma och pappa samt syster med familj och det blev middagsfirande. Mycket trevligt 🙂 Försökte få bilder på mina två små troll men dom var inte så intresserade att sitta still._MG_7497J drog iväg för att ordna disko på skolan för dom mindre klasserna för att få ihop lite pengar till klasskassan. Men först fick hon visa upp sig._MG_7489 Tack för uppvaktningen och jag hade en bra dag värd att minnas 🙂

Kommentera

