Lite bilder från fredag och morgontårtan

I torsdags bakade Fredrik en tårta till A som fyllde 3 år. Själv var jag lite mer däckad och befann mig i sängen där jag låg och sov på grund av förkylningen jag dragits med hela veckan. Det blev en chokladtårta med en blåbärsmousse på som vi serverade på fredagsmorgonen till frukost. Den blev riktigt god och jag tror A blev riktigt nöjd.

Tårtan 🙂 som blev god även om F envisas med att säga det motsatta._MG_7529Klart man hjälps åt med bakningen._MG_7533Hallå! När får jag börja äta tårtan. Sluta ta kort nu… _MG_7535Äntligen!!!_MG_7536

Kommentera

