Lite ditt och datt

Vi har en ganska lugn och skön helg. Tänkte att jag idag ska plocka fram belysning till balkongen samt baka lite mer bröd till veckan. Det är skyltsöndag även men jag vet inte om vi ska ner och kika på det. Jo, jag hade tänkt få fota mina små troll idag också. Om jag lyckas 🙂 Förkylningen som jag dragits med under några veckor känns som helt bortblåst så jag börjar se fram emot att komma ut på lite träning igen. Men idag blir det ingen träning. Igår tog vi en promenad, pyssslade lite hemma och så gjorde vi pulled pork och bjöd över föräldrarna på middag. Mycket gott, börjar redan nu se fram emot lunchen som kommer bestå av rester från gårdagens middag. _MG_0610

Kommentera

