Igång igen :-)

Jag har under två veckor fått skippa min måndagslöpgrupp då jag varit förkyld. Men idag blev det dags att hoppa på tåget igen. Typiskt nog blev jag sen och missade hela genomgången. Men löpningen hann jag med. Vi startade med fem varv runt  banan, ca 1 km. Sedan blev det vila i ca 2 minuter. Sen körde vi 5 stycken 80 meters stegrande intervaller innan vi körde 3 intervaller på 2,5 varv, vila 2 minuter, 1 varv, vila  5 minuter. Det kändes som jag var på maxpuls mesta delen av tiden men det var jag inte, Kändes att jag inte sprungit på några veckor dock. Jag är i alla fall nöjd med genomfört pass. Tänkte att jag skulle försöka ut och springa 2 gånger till den här veckan. Veckans mål är dessutom utomhuslöpning. Egentligen mycket roligare men jag är liksom i kallt, kallt, kallt, fasen ännu. Inte alls nöjd med att det är kallare ute. Är det dags att vänja sig med kylan kanske.

Jag hade lite problem med att få till klockan så första kilometern fick jag inte riktigt med. Untitled-1

Tummen upp för väl genomfört pass.
image

Kommentera

