Måbra-listan

Känner mig lite taggad och nöjd efter kvällens träning så jag slänger in en liten måbra-lista…

* Jag är glad att jag tog mig på löpträning idag och att jag är frisk nog att träna.
* Jag är glad att jag har mina barn. Det händer mycket med dom nu. A har kommit på charmen med spel. C är så himla go och glad för det mesta.
* Jag är glad att vi bjöd mina föräldrar på middag i lördags och att jag fick blommor.
* Jag är glad att C har börjat sova hela nätter. Det ger även mig kraft.
* Jag är glad för en vän som äntligen fick träffa sin nytillkomna son som hon väntat på.
* Jag är glad att jag väger mindre denna måndag än vad jag gjorde förra måndan.

Det kändes som en helt ok lista att ha att vara nöjd med från senaste veckan. Eller hur. Avslutar med en bild på mina vackra rosor som jag fick.

image

Kommentera

