Mat under vecka 49

Här kommer nästa veckas matlista. Jag har börjat äta mer och mer LCHF inspirerat och det syns under den här veckan. Jag känner att jag mår bra av att minska på kolhydraterna. Veckans nya recept är skinklådan på onsdag som jag inte provat tidigare. Pizzadeg har jag inte hittat ännu i LCHF-varianten. Men jag ska se vad jag hittar för recept under veckan.

Vecka 49
Måndag Köttfärslimpa med stekt haricote vertes och grönsallad
Tisdag Korv stroganoff med ris
Onsdag Skinklåda med brysselkål och tomat
Torsdag ost och broccolisoppa
Fredag Hembakt Pizza

_MG_0259

Kommentera

