Nedräkning pågår

Här pågår nedräkningen. Nu är det 4 av 5 som är sjuka. Inatt bröt det ut för J och A. För F och C verkar det nu ha gått över. Det blev blåbärssoppa till alla utom mig till lunch idag. Jag är den enda som hittills klarat mig. Känns lite si och så. Har jag ett dygn av illamående framför mig? Eller kommer jag att klara mig. Känner inte heller att jag har tid att vara hemma från jobbet så här många dagar. Kan jag gå och jobba imorgon om jag inte fått magsjuka fram tills dess eller går jag dit och smittar ner alla andra. Jag tror jag kommer jobba imorgon om jag inte blivit sjuk innan dess. Just nu är jag dessutom extra tacksam för att vi har en tvättmaskin hemma… Mindre tacksam är jag över att vi inte ordnat oss ett boende med två toaletter. Bild

Kommentera

