Äntligen lördag :-)

Då var det lördag och vi har landat i soffan för att slappa och slöa lite. Jag passade på att ta mig ett skönt bad och läsa lite bok nu under eftermiddagen medan dom små vilar. När vi flyttade hit och fick badkar var jag snabb med att köpa badskum och salt för att kunna mysa i badet. Men det har mest blivit bad med ankor, grodor och små bustroll och inte så ofta bad i lugn och ro med bok och ljus som det var en gång i tiden. Idag blev det mys, ljus, bok och till och med ett glas rött i badet. Nu känner jag mig sådär lagom slapp. Funderar på om vi ska sätta igång med att göra ett pepparkakshus när A vaknar. Fast det beror förstås på om F går till affären först och köper florsocker. Eller så gör vi det i morgon istället. Kanske äta en pepparkaka och fundera på det lite 🙂 Bjuder på två finfina pepparkakor av högsta kvalitet här…BildBild

Kommentera

