Fototriss gammalt och slitet

Även denna vecka passar jag på att delta i veckans fototriss. Den här veckan är temat gammalt och slitet och jag har precis en perfekt stol hemma för ändamålet. En stol med historia och som varit i familjen ägor ett tag. När jag var liten var den helvit med en grönrutig sits. När jag fick den tog jag bort allt tyg och en del av färgen. Jag tror att även dockorna på sista bilden borde passa in då F har haft dom med från sin familj.fototrissgammalt1 fototrissgammalt2 fototrissgammalt3  Fler gamla och slitna fototrissar hitta ni på denna sida.

9 reaktioner på ”Fototriss gammalt och slitet

Kommentera

