Lite bilder från julen

Här kommer några bilder från vår jul.

_MG_7650Jag började med att försöka nya julbilder på mina 2 små charmtroll. Lättare sagt än gjort att få dom posera fint. C jaga kameran och A försökte hålla fast honom. Men till slut gick det 🙂

_MG_7665En bild på mig kan jag förstås bjuda på.

_MG_7668 En lång väntan på tomten är det förstås och J tillbringade en del av dagen med att lägga morgonens julklapp.

_MG_7693En massa godis slank förstås ner 🙂

_MG_7705Till slut kom tomten. Men en liten lakritz var mycket misstänksam på varför husse hade skägg, förlåt tomten menade jag förstås…

_MG_7706Vem är det där???

_MG_7713Nu vet jag, det är ju husse, förlåt tomten… Det var förstås bäst att tomten fick hjälp med att hålla kvar skägget.

_MG_7720Matpaus i klapputdelningen.

_MG_7726 Kan jag få öppna paketet snart???

IMG_7534 En glad liten familjebild fick vi förstås 🙂

Kommentera

