Var är snön?

Jag har varit trött den senaste tiden. Lite sömn och mycket att göra har varit orsaken. Därför har det varit svårt att hålla igång löpträningen som jag hade tänkt. Jag har haft min löpträningsgrupp på måndagar och den träningen har jag faktiskt prioriterat, vilket har varit bra. Men igår tog jag mig faktiskt ut på ett långpass för första gången på en månad lite drygt.

Jag hade som mål att springa 60 minuter. Första 45 gick bra och kändes bra. Men dom sista 15 var tunga och av dom var det speciellt dom sista 5 minuterna. Jag klarade det och kände mig så nöjd igår efter passet. Men nu har jag bara en fråga. Var är snön?

image

Kommentera

