Årets första löppass

image

Nu har jag genomfört årets första löppass och sitter här på soffan lite småtrött och lat efter. Fick mig en god macka med keso och avokado efter. Mums! Jag bestämde mig innan passet för att springa i 45 minuter och det gjorde jag. Men då fick förstås springa runt lite på gatan här utanför en liten stund innan jag blev klar. Klockan visade på 42:23 när jag var härutanför och ska det vara 45 minuter ska det vara 45 minuter 🙂 Over and out för nu ska jag sova…

Kommentera

