Älska löpning

Man måste nog älska löpning om man ger sig ut en dag som denna. Jag hade planerat att jag skulle springa 65 minuter idag när jag gav mig ut. När jag startade duggade det lätt sedan någonstans mitt på rundan började blåsa, på slutet var det uppför och då började det komma underkylt regn och lite snö. Fantastisk väder va? När jag hade sprungit i ca 48 minuter började vara nära hemma och det började ta emot att springa. Men det fick bli en extra runda runt kvarteret i vanlig ordning för att få ihop dom sista minutrarna av passet. De sista 5 gick till och med lätt och fort. Jag var rejält blöt när jag kom hem och frös gjorde jag men det kändes ändå så himla bra, Gött 🙂  9,18 km på 65 minuter är dagens pass. Bild

2 reaktioner på ”Älska löpning

Kommentera

